Oldalak

2011. július 31., vasárnap

A Lilomkert piacon eső előtt








Már sokan beszámoltak fotókkal is a piacról. Ami minket megfogott, hogy a szemerkélő, majd változó módon hulló eső ellenére nagyon sokan jöttek ide. A környék parkoló autókkal volt tele. Engem, ahogy a fotók is mutatják az enteriőrök fogtak meg. Úgy tudom virágkertészet helyén jött létre a piac. Onnan maradtak vagy ezek is elárusító helyek?

Sajnos minket nem csak az eső sújtott az elemeim is lemerültek... azért némi hangulatot remélem tudtam idehozni. Minden volt mi szemszájnak ingere: ételben, italban, kézműves termékben, régiségben. Remélem mindenről szóltam. Azért egy tele pénztárca nem ártott volna, néha nagyon fájt a szívem. Viszont lesz még piac később is, bár lehet, hogy  a fotókon látható "szívnek kedvesek" már nem lesznek kaphatók. Majd lesz más....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képeket hoztál ismételten... a malomban már jártam szintén /Kapolcsról jövet/ akkor egyházi 'relikviák' vitrin mögé rejtett szobrocskák-művirágokkal, girlandokkal...de hát valamikor ez kultúránk része volt...a belga árúról pedig annyit- hogy valószínű ezeket lomtalanításkor az utcára teszik- hallottam hogy itthoni műkereskedők is szeretettel hozzák be a gyönyörű bútorokat... csak az probléma hogy ezek igazából nem a mi értékeink...

    VálaszTörlés
  2. Ezek a helyek is a szemléletváltozást mutatják, értékes lehet a régi darab és a házilag készített áruk is.Na és a helyek hangulata....ezt látni és érezni kell. A fotók alapján neked is sikerült megtalálni......, és én is szeretném látni és........

    VálaszTörlés