Oldalak

2011. június 16., csütörtök

Kirándulások

Néha, amikor nagyon fáradt vagyok, elegem van a világból viszketni kezd a talpam, s mennem kell. Így indultunk hétfőn Söjtör felé. Sokat hallottam a faluról, s még sosem jártam ott. Deák Ferenc szülőházát nagyon szépen rendbe hozták, ma múzeum.


 S a következő faluban, Pusztaszentlászlón horgásztó található gyönyörű környezetben, s mellette termálfürdő. (Nos, ez az ami engem/minket nem hozott lázba, mondtuk is az eligazítónknak, de egy-két fotón megmutatom, hátha valakinek kedve támad erre járni.)







 
S e faluban még egy "kincset " is leltem:
 



3 megjegyzés:

  1. Kedves Holdgyöngy, a május 23-i bejegyzésedhez írtam.Oda, ahol egyszer bejelöltél.
    Köszönöm.
    Horgásztó? Szeretem. Én nem horgászom, de jártunk már körbe párat csak úgy.:-)

    VálaszTörlés
  2. Szép helyen jártatok, ránk is férne már egy kis kirándulás.

    VálaszTörlés
  3. Már évek óta nem jártam a Pusztaszentlászlón horgásztónál, örömmel látom milyen szép gondozott a környéke.Régebben nem ilyen volt.

    VálaszTörlés