Oldalak

2011. május 23., hétfő

Kálvária




























Amikor még kislány voltam Celldömölkön a várost járva (vagy akkor még inkább falut) érdekes romra találtam. Kérdezősködésemre tudtam meg: ez egy Kálvária.



Évek teltek el, elindultam, hogy lefotózzam, most már felnőtt fejjel (ah, de régen járhattam én arra kislányként!), s mit találtam? Felújítva, lezárva. Aztán ahogy sétáltam, láttam meg ezt a szökőkutat, s mellette a szerzetest szőlővel. Mióta nem jártam a városban mennyi érdekes változás történt!!! A Kálvária mögött egy nagyon impozáns Városházát fedeztem fel. Kicsit túl modernet is ahhoz a környezethez, vagy én vagyok maradi? - tettem fel a kérdést.

Aztán működni kezdett a szinkronicitás törvénye, s mi került a kezembe? Egy újság, ami minden titkot feltárt előttem. Szóval a templom melletti kolostor visszakerült az egyházhoz, s ők kegyhelyi turizmus céljaira használnák, s mivel közel a Sághegy a barát kezébe így került a szőlő. Akárhogy is, meglepők, szívet melengetők a változások.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Holdgyöngy, akkor mi majdnem földiek vagyunk:-) Mi Sárváriak, igaz már csak szülőkhöz járunk haza, de oda sűrűn.
    Nem ismertem a kálváriát, igyekszem majd pótolni:-)

    VálaszTörlés
  2. Látod, milyen kicsi a világ. Ha egyszer arra jártok, meg én is találkozhatnánk.

    VálaszTörlés